ÖDEME VE TESLİMAT ŞARTLARI

1. Ödeme Seçenekleri

a) Banka Havalesi veya EFT (Elektronik Fon Transferi)

  • Ziraat Bankası hesabımıza (TL) olarak ödeme yapabilirsiniz. İlgili hesap bilgileri, sipariş onay e-postası ile tarafınıza bildirilecektir.

b) Kredi Kartı ile Ödeme

  • Sitemiz üzerinden her türlü kredi kartınız ile online tek ödeme veya Akbank’dan online taksit imkânlarımızdan yararlanabilirsiniz.
  • Online ödemelerinizde siparişiniz sonunda kredi kartınızdan toplam tutar çekilecektir.
  • Sipariş iptali veya stok sorunları nedeniyle gerçekleşen iptallerde, kredi kartınıza yapılan para iadesi 3 iş günü içerisinde gerçekleştirilecektir.

c) Sipariş Bedeli İadesi

  • Siparişlerinizin iptali durumunda, Emre KOŞU Şahıs Firması üç iş günü içerisinde ürün bedelini banka hesabınıza veya kredi kartınıza iade edecektir.
  • Para iadesinin yapılabilmesi için banka hesap bilgilerinizi ve/veya kredi kartı bilgilerinizi doğru ve eksiksiz olarak finans yetkililerimize bildirmeniz gerekmektedir.

2. Teslimat

a) Teslimat Süresi

  • Sipariş etmiş olduğunuz ürünleri aynı gün kargoya teslim etmeye gayret ediyoruz. Temini zaman alan ürünler için kargo teslim süresi ürün detayında belirtildiği gibi 3 iş günüdür.
  • Gecikmesi muhtemel teslimat durumunda size bilgi verilecektir.

b) Teslimat Adresi

  • Ürün teslimatının sorunsuz gerçekleştirilebilmesi için gün içinde bulunduğunuz yerin adresini teslimat adresi olarak bildiriniz.
  • Siparişleriniz onaylandıktan sonra en geç 3 iş günü içerisinde kargo firmasına teslim edilir.

c) Teslimat Şartları

  • Ürünler, Aras Kargo veya Sürat Kargo firması ile gönderilecektir.
  • Teslimat yalnızca Türkiye sınırları içerisinde yapılmaktadır.

d) Teslimat Kontrolü

  • Kargo teslimatı sırasında, paketinizi teslim aldığınız firma yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz.
  • Üründe herhangi bir zarar olduğunu düşünüyorsanız kargo firmasına tutanak tutturup ürünü teslim almayınız.

e) Hasarlı Ürün Prosedürü

  • Ürün hasarlı ise, hazırlamış olduğunuz tutanağı 05421516275 numaralı Whatsapp hattımıza ve durumu [email protected] e-posta adresine bildiriniz.
  • Bu işlemleri gerçekleştirdiğinizde paketinizle ilgili çalışmalar başlatılacak ve en kısa zamanda teslimatın tekrarlanması sağlanacaktır.

3. Ödeme Takibi

a) Ödeme Sorunları

  • Ödeme işlemi sırasında herhangi bir sorun yaşanırsa, ödeme sayfası sonucunda ziyaretçimiz bu durumdan haberdar edilmektedir.

b) Adres Hataları

  • Belirtilen adreste hata durumunda, teslimatı gerçekleşemeyen sipariş ile ilgili olarak siparişi veren kişi ile bağlantı kurulacaktır.

c) E-Posta Teyidi

  • Siparişin aktarılmasını takiben, belirtilen e-posta adresine gönderilen otomatik e-posta ile siparişinizin geçerliliği teyit edilmektedir.

4. Kredi Kartı Güvenliği

  • Teslimatın gerçekleşmesi konusunda müşteri kadar, kredi kartı sistemini kullandığımız bankaya karşı da sorumluluğumuz bulunmaktadır.

Dikkat Edilmesi Gerekenler:

  • Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri, teslim aldığınız kargo yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz.
  • Ürün teslim alındıktan sonra, kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiği kabul edilmektedir.
  • Ürün hasarlı ise: Kargo firmasına tutanak tutturup ürünü teslim almayınız.

Bu şartlar, Mesafeli Satış Sözleşmesi‘nin bir parçası olarak kabul edilmiş olup, taraflar arasında bağlayıcıdır.


SATICI:

  • Ad-Soyad: Emre KOŞU
  • Tarih: 19.06.2024

ALICI:

  • Ad-Soyad: …………………
  • Tarih: …………………

İmza: …………………