ÖDEME VE TESLİMAT ŞARTLARI
1. Ödeme Seçenekleri
a) Banka Havalesi veya EFT (Elektronik Fon Transferi)
- Ziraat Bankası hesabımıza (TL) olarak ödeme yapabilirsiniz. İlgili hesap bilgileri, sipariş onay e-postası ile tarafınıza bildirilecektir.
b) Kredi Kartı ile Ödeme
- Sitemiz üzerinden her türlü kredi kartınız ile online tek ödeme veya Akbank’dan online taksit imkânlarımızdan yararlanabilirsiniz.
- Online ödemelerinizde siparişiniz sonunda kredi kartınızdan toplam tutar çekilecektir.
- Sipariş iptali veya stok sorunları nedeniyle gerçekleşen iptallerde, kredi kartınıza yapılan para iadesi 3 iş günü içerisinde gerçekleştirilecektir.
c) Sipariş Bedeli İadesi
- Siparişlerinizin iptali durumunda, Emre KOŞU Şahıs Firması üç iş günü içerisinde ürün bedelini banka hesabınıza veya kredi kartınıza iade edecektir.
- Para iadesinin yapılabilmesi için banka hesap bilgilerinizi ve/veya kredi kartı bilgilerinizi doğru ve eksiksiz olarak finans yetkililerimize bildirmeniz gerekmektedir.
2. Teslimat
a) Teslimat Süresi
- Sipariş etmiş olduğunuz ürünleri aynı gün kargoya teslim etmeye gayret ediyoruz. Temini zaman alan ürünler için kargo teslim süresi ürün detayında belirtildiği gibi 3 iş günüdür.
- Gecikmesi muhtemel teslimat durumunda size bilgi verilecektir.
b) Teslimat Adresi
- Ürün teslimatının sorunsuz gerçekleştirilebilmesi için gün içinde bulunduğunuz yerin adresini teslimat adresi olarak bildiriniz.
- Siparişleriniz onaylandıktan sonra en geç 3 iş günü içerisinde kargo firmasına teslim edilir.
c) Teslimat Şartları
- Ürünler, Aras Kargo veya Sürat Kargo firması ile gönderilecektir.
- Teslimat yalnızca Türkiye sınırları içerisinde yapılmaktadır.
d) Teslimat Kontrolü
- Kargo teslimatı sırasında, paketinizi teslim aldığınız firma yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz.
- Üründe herhangi bir zarar olduğunu düşünüyorsanız kargo firmasına tutanak tutturup ürünü teslim almayınız.
e) Hasarlı Ürün Prosedürü
- Ürün hasarlı ise, hazırlamış olduğunuz tutanağı 05421516275 numaralı Whatsapp hattımıza ve durumu [email protected] e-posta adresine bildiriniz.
- Bu işlemleri gerçekleştirdiğinizde paketinizle ilgili çalışmalar başlatılacak ve en kısa zamanda teslimatın tekrarlanması sağlanacaktır.
3. Ödeme Takibi
a) Ödeme Sorunları
- Ödeme işlemi sırasında herhangi bir sorun yaşanırsa, ödeme sayfası sonucunda ziyaretçimiz bu durumdan haberdar edilmektedir.
b) Adres Hataları
- Belirtilen adreste hata durumunda, teslimatı gerçekleşemeyen sipariş ile ilgili olarak siparişi veren kişi ile bağlantı kurulacaktır.
c) E-Posta Teyidi
- Siparişin aktarılmasını takiben, belirtilen e-posta adresine gönderilen otomatik e-posta ile siparişinizin geçerliliği teyit edilmektedir.
4. Kredi Kartı Güvenliği
- Teslimatın gerçekleşmesi konusunda müşteri kadar, kredi kartı sistemini kullandığımız bankaya karşı da sorumluluğumuz bulunmaktadır.
Dikkat Edilmesi Gerekenler:
- Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri, teslim aldığınız kargo yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz.
- Ürün teslim alındıktan sonra, kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiği kabul edilmektedir.
- Ürün hasarlı ise: Kargo firmasına tutanak tutturup ürünü teslim almayınız.
Bu şartlar, Mesafeli Satış Sözleşmesi‘nin bir parçası olarak kabul edilmiş olup, taraflar arasında bağlayıcıdır.
SATICI:
- Ad-Soyad: Emre KOŞU
- Tarih: 19.06.2024
ALICI:
- Ad-Soyad: …………………
- Tarih: …………………
İmza: …………………